سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکرار برنامه شب جمعه من و تو تیر 97 چه ساعتی است

تکرار برنامه شب جمعه من و تو تیر 97 چه ساعتی است

زمان پخش برنامه شب جمعه من و تو ساعت پخش برنامه شب جمعه من و تو دانلود شب جمعه من و تو زمان برنامه شب جمعه من و تو 

تکرار برنامه شب جمعه من و تو تیر 97

تکرار برنامه شب جمعه من و تو

در این پست از مجله اینترنتی جونا اطلاعات دقیقی از ساعت و تاریخ برنامه شب جمعه شبکه منو تو در بخش اخرین اخبار قرار داده می شود.

درباره برنام شب جمعه منوتو

یک برنامه شاد و سرزنده پر از موسیقی و رقص و آواز و مسابقه. مجری این برنامه یک ساعته آریا است و در آن دو گروه تشکیل شده‌ از سلبریتیهای ایرانی به مسابقه با هم میپردازند. شیرین و سام کاپیتان‌های دو گروه هستند و دو شرکت کننده دیگر در هر هفته متفاوت خواهند بود.

پنجشنبه ها ساعت 23 شب

تکرار: جمعه ها ساعت 17 - یکشنبه ها ساعت 8 صبح

زمان پخش برنامه شب جمعه من و تو ساعت پخش برنامه شب جمعه من و تو دانلود شب جمعه من و تو زمان برنامه شب جمعه من و تو


زمان برنامه‌های من و تو - Manoto

در این صفحه شما میتوانید از ساعت پخش و تکرار برنامه‌های محبوب خود تا 3 هفته آینده ... جمعه. 15 تیر. شنبه. 16 تیر. یکشنبه. 17 تیر. دوشنبه. 18 تیر. سه شنبه ... "من و تو پلاس" یک مجله تلویزیونی است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 1900 به ... از طریق manotoplus@manototv.com میتوانید با برنامه من و تو پلاس در تماس باشید.

شب جمعه - Manoto TV

یک برنامه شاد و سرزنده پر از موسیقی و رقص و آواز و مسابقه. مجری این برنامه یک ساعته آریا است و در آن دو گروه تشکیل شده‌ از سلبریتیهای ایرانی به مسابقه با هم ...
‏شب جمعه - قسمت 8 · ‏شب جمعه - قسمت 7 · ‏شب جمعه - قسمت 5 · ‏شب جمعه - قسمت 2

 

ManotoTV on Instagram: “برنامه شب جمعه امشب با کلی ...

63.3k Likes, 2645 Comments - ManotoTV (@manotoofficial) on Instagram: “برنامه شب جمعه امشب با کلی رقابت و کل کل از همین الان شروع شد. #شب_جمعه تکرار جمعه ...

زمان پخش و تکرار برنامه "شب جمعه" از من و تو | موج باز

برنامه شب جمعه برنامه ای شاد و سرزنده پر از موسیقی و رقص و آواز و مسابقه. مجری این برنامه یک ساعته آریا است و در آن دو گروه تشکیل شده‌ از سلبریتیهای ایرانی به ...

زمان برنامه‌های من و تو

در این صفحه شما میتوانید از ساعت پخش و تکرار برنامه‌های محبوب خود تا 3 هفته آینده ... جمعه. 22 تیر. شنبه. 23 تیر. یکشنبه. 24 تیر. دوشنبه. 25 تیر. سه شنبه.

بچه های من و تو (@BachehayeManoto) | Twitter

The latest Tweets from بچه های من و تو (@BachehayeManoto). all about manototv. ... #ManotoScheduleبرنامه های امشب #منوتو جمعه 31 فروردین 1397 #manoto .... بازپخش فصل اول شب جمعه از چهارشنبه 5 اردیبهشت هر هفته ساعت 8 شب تکرار شنبه 10 ..